Kaffehörnan gästbloggar!

Skrivet 2011-08-23 @ 19:48:05
Nu är det äntligen dags för Krister från Kaffehörnan att gästblogga hos mig! Klicka på headern för att komma till hans blogg!





Hej alla underbara människor som läser Julias blogg!


Krister heter jag, ok tänker många, ingen klocka ringer där. Men säger man Kaffehörnan då rynkar många på både näsa och kind – aha den goa filuren.

Gick från en anonym person rätt ut i cybervärlden, den kända bloggen och mina välbesökta klipp.

Jag har både fått ris och ros, men det gäller att kunna bjuda på sig, att kunna skratta mot mig men även med mig har aldrig varit något problem för mig.

 

På något sätt har jag lyckats skapa intresse hos svenska folket, det är inte det lättaste att skapa en blogg som engagerar.

 

Vad kan läsarna förvänta sig när man klickar upp min blogg

 

Överraskning är det enkla svaret, det är väl det som är fint med min blogg, inte ens jag vet vad som kommer haha.

Jag är det levande kinder ägget

 

 

 

 

Mina tips från mig till er:

 

 

 

  • Har du en idé var aldrig rädd att prova den på din blogg
  • Kolla gärna andra bloggar vad dom har, MEN gör det till din egen grej
  • Läs och kommentera bloggar
  • När du är trygg i din blogg, då kommer nästa fas, vill du nå ut lite extra. Tryck ut lite flyers och dela ut, sätt som mål att dela ut personligen 5 st på en dag. Var ej rädd eller bli blyg om personen ej tar emot din flyers. Du kommer bli modigare och självförtroende kommer öka.
  • Ha tävlingar på din blogg antingen om du köper något själv som du kan lotta ut som pris, eller du går till någon butik och presenterar dig. Ett tips, gå alltid till dom privata små butikerna, aldrig EJ kedjor. Berätta vad dom får, i form av banner och länk i ditt tävlingsinlägg.

 

Hoppas du fick några fina tips, självklart finns jag för er, om ni behöver hjälp eller råd

 

Sist och inte minst vill jag tacka Julia för denna chans att gästblogga.

Jag träffade på Julia en vanlig dag i Malmö och Entré. Vi pratade och pratade, sen har vi hållit kontakten, jag är otroligt glad att jag träffade Julia.

Hon har sminkat mig en gång, men icke den sista.



Kram Krister


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Tack du

Vilket bra upplägg du gjort, du är bra

Glad jag funnit dig

kram

2011-08-23 @ 20:30:20
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vilka bra tips! :D

2011-08-24 @ 22:04:14
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback