Gårdagens Makeup! - JULAFTON!

Skrivet 2011-12-25 @ 16:07:58
God Jul Allihopa!

Förlåt för att jag inte skrev något God Jul inlägg igår! Jag hade nämnligen fullt upp och kände inte riktigt för att ta upp datorn för att blogga eller twittra :D

Här har vi iallfall årets julsminkning som är en ganska klassisk, varm, bronzig sminkning med röda läppar! Den typiska julsminkningen i mina ögon!

Jag använde mig av:


Bronzig skugga från den skimmriga 88 paletten som basfärg

Too Faced Eyeshadow - Cocoa Puff & Honey Pot

Wet n Wild Cream Eyeliner

Rimmel WOW lash Mascara






























På bilderna i inlägget valde jag dock att applicera ett tunnare lager av färgen vilket gör att den ser mer intensiv ut på bilderna i detta inlägget.



Jag vet att det kostar mycket men det är definitivt ett av de bästa läppstiften jag någonsin använt. Vilket säger en hel del ;)

Hoppas ni hade världens bästa julafton!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar det väldigt fina bilder <3

2012-01-01 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback