Julklappstips!

Skrivet 2011-12-20 @ 22:34:43

Hej Allihopa!

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men jag har så galet mycket att göra innan jul att det inte är sant! Jag ska försöka lägga upp lite jul-sminkningar och förhoppningsvis en tutorial (vi håller tummarna!) innan Jul men om jag var du skulle jag inte hoppas för mycket :)

För er som letar efter sminkinriktade julklappstips vill jag hänvisa till kategorin jag skapade förra julen! Där har jag lagt upp några inlägg om diverse skönhetsrelaterade julklappar som passar de flesta J Förlåt för att jag inte gjort samma sak i år men jag har verkligen inte haft tid!

 


Klicka på kategorin ”Julklappstips” i sidbaren så som bilden visar! Eller klicka på bilder för att komma direkt dit!

Hoppas ni har en mysig vinter och så ser vi fram emot ett låångt och avslappnande jullov eller hur? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback