Bra Handkräm

Skrivet 2011-02-25 @ 13:56:22
Tjo!

Sorry att jag inte bloggat de senaste dagarna! Sportlov.. ;)

Jag provade Depends handkräm för första gången igårkväll. Jag är på semester så jag tog med den för att den är liten och praktisk att resa med.
Låt mig bra börja med att säga att den är SJUUUUUKT prafymerad. Den luktar verkligen starkt så är du känslig mot starka dofter eller bara inte gillar att lukta som om du smörjt in händerna med parfym så är den här nog inte för dig. Jag har inget emot doften, den luktar lite som DKNY's Fresh Blossom. :)


Men det som verkligen imponerade på mig var att den inte alls var kladdig. Bara någon minut efter att jag hade applicerat den, så hade den skjunkit in i huden och kändes knappt.

Huden blev så så så mjuk nästan direkt. Riktigt len och skön som sammet. Den är inte så jätte återfuktande och inte så bra för torra eller spruckna händer, men bara i ett mjukgörande syfte måste den vara det bästa jag har provat.

Jag provade DAG versionen, så jag antar att Natt versionen är mycket mer återfuktande och antagligen helt annorlunda.

Depend Handcreme

Pris: 80 kr för 150 ml

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback