Underverk för Håret!

Skrivet 2011-02-05 @ 16:19:59
Här är ett av mina trick för fantastiskt hår!

Björn Axén Leave in Conditioner! Älskar det!



Luktar jätte gott, fantastisk flaska som sprayar ut en jämn mist utan att man blir duschad i hår treatments!
Men det bästa är att det gör håret supermjukt och glänsande.

Jag har provat en del av Björn Axéns produkter och jag måste säga att alla jag har provat hittills har varit helt fantastiska men mest gillar jag ändå Leave in Conditioner mest.

Den kostar 110 kr för 125 ml vilket är ett helt Ok pris.

Den finns att köpa i Björn Axéns Webbshop här!

Finns även på www.grooming.se eller www.eleven.se.

Och har jag inte fel så har jag sett den på Åhlens också!

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback