Best of 2010 - Billigt!

Skrivet 2011-01-08 @ 12:17:08
Nu går jag igenom vad jag tyckte var bäst under 2010 när det kommer till billigare märken!

Jag nämner bara det absolut bästa från varje märke!

Nivea
Har provat typ all niveas hudvård och det funkar helt enkelt inte för mig. Det jag gillar är dock deras Pearl Beauty Deodorant och deras Ideal Finish Powder.
Håll dig borta från deras mascaror och foundations!

Klicka för att visa stor bild


IsaDora
Jag verkligen älskar deras mascaror! Har inte provat en enda som jag inte gillar men min favorit är nog Power Up Mascara. Sedan diggar jag deras ögonbrynspennor och deras läpp pennor. Specielt i färgen Plum och Empire pink! Deras solpuder är även bra eftersom att man får så mycket produkt för pengarna! Jag får dock otroligt mycket finnar från deras foundations!

Klicka för att visa stor bildKlicka för att visa stor bild
Klicka för att visa stor bildKlicka för att visa stor bild

Maybelline

ÄLSKAR deras dream mousse concealer. Har du torr hud så kan du nog klara av Dream Satin Liquid eller Superstay 24 hour foundation men har du fet hy eller bland hy så håll dig borta! Jag älskar också deras läppstift och Colossal Mascara.



Max Factor
Hittar du din nyans i Second Skin Foundation så slå till! Jag älskar även deras 2000 calorie mascara som ni nog vet vid det här laget och så är deras krämskuggor hur fina som helst!



L'oreal

Massa personer älskar deras Super Liner som jag dock inte har provat själv. Jag älskar deras Color Richie läppstift och deras double extend mascaror!



Lumene
Omg deras läppstift är fantaaaaastiska!! Dom rosa som jag redan har skrivit ett inlägg om. Dom har även helt fantastiska foundations och bra sminkborttagningsmedel.





MNY
Väldigt mycket fina färger på nagellacken och underbara läppglans! Håll även ögonen öppna för deras färgade läppbalsam!




Thats it! Är det något märke jag har glömt så lämna en kommentar!

XoXo
Julia






Kommentarer
Postat av: nfqsknqs

Hawo jogiporuta, oqunux dilebesof botaj, okipi yaq oliqeke olegisujij, dizo i!

2012-10-16 @ 08:37:34
URL: http://www.itebegib.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback