Dagens tips!

Skrivet 2011-01-08 @ 15:39:35
Om du är en sån som gillar att göra eyeliner med en så kallad felt-tip-liner så som maybellines define-a-line eller IsaDoras någonting... haha

Men jag tycker det är väldigt lätt att få till en bra linje med en sådan "penna" fast alla jag har provat är snarare gråa än intensivt svarta! Så det jag provade att göra igår var att använda pennan fast doppa den i min e.l.f cream eyeliner! På så sätt fick jag allt bra med en cream eyeliner:

-Hållbarhet
- Intensiv Färg
- Jämn konsistens

och allt bra med en felt-tip-liner:

-Precition
- Den är liten så det är lätt att göra tunna linjer
- Jätte lätt att få till en vinge!

Resultat:

PERFEKT! :) Rekommenderas verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback