EOS till sverige!

Skrivet 2011-01-29 @ 17:26:48
Är jag bara sen eller har EOS precis kommit till sverige?! Jag har aldrig sett det förut. Jag hittade de supersöta bollarna på Åhlens för några dagar sedan. Dom kostade dock runt 80 kr... lite skillnad från USA's prislapp på $5.

För er som inte vet så är EOS ett märke med läppbalsam. Dom är jätte söta och finns i olika lukter/färger.




EOS står för "Evolution of smooth" vilket jag tycker är lite roligt :P
Är ni intresserade så kolla Åhlens eller Kicks!


En bonus är att dom är Ekologiska!

XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Lisette

har för mig att jag har sett dom på kicks också

2011-01-29 @ 22:15:17
URL: http://lisettekarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback