Julias Sommar Favoriter 2011

Skrivet 2011-07-01 @ 11:55:21
Hallå!
Okej! Så nu är det dags igen :) Jag kommer att lista alla mina favoritprodukter just nu som passar för sommarvädret! I vanliga fall brukar jag bara skriva en lång lista med massvis med produkter men till och med jag inser att det kan bli tråkigt så därför kommer jag att göra saker lite annorlunda i år.

Jag kommer att dela upp det i 5 kategorier:

- Hudvård
- Ansikte
- Ögon
- Läppar
- Övrigt

Detta gör jag för att jag ska få möjligheten att ge en liten motivering till varje produkt och kanske lite förslag på hur du kan använda den eller hur jag brukar göra när jag använder produkten.
Glöm inte att titta in under veckan eftersom att jag ska försöka lägga upp alla delarna vid olika tillfällen! :D
Vad tycks om min bild??



XoXo
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback