Nya Inköp! - RUSTA

Skrivet 2011-07-07 @ 20:43:46
OMG OMG! Nu tycker jag att ni ska ta och lova mig en sak. Att ni ska besöka RUSTA! Jag vet att det låter helt sjukt men...
RUSTA råkar ha sveriges bästa priser på skönhetsprodukter! Här är det jag fyndade.:

Dove Summer Glow
Ordinarie Pris: Ca 55 kr
RUSTA's pris: 25 kr
Om ni har följt min blogg ett tag vet ni att detta är en räddare i nöden för mig. Jag är sämst på att applicera BUS och jag lyckas alltid få streck och ojämna fläckar. Men inte med denna produkt. Jag får en jämn solbränna som inte är för mycket eller för orange vilket är otroligt viktigt för mig. 25 kr för denna produkt är ett sjukt bra pris!

Lumene Double Stay Mineral Makeup
Ordinarie Pris: 139 kr.
RUSTA's pris: 15 kr.


15 kr! Jag har velat prova den hur länge som helst och det är den perfekta sommarfoundationen för mig! Lätt i
konsistensen men med precis lagom täckning... 15 spänn....



Gunry Montagne Jeunesse Ansiktsmask Passion PeelOff
Ordinarie Pris: 19 kr
RUSTA's Pris: 4 kr.







Jag har velat prova en Peel Off hur länge som helst! Jag kan inte vänta tills jag får prova den :)
Så jag säger bara en sak: ÅK TILL RUSTA!
XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Filippa

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 12:27:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback