Hemma!

Skrivet 2011-06-27 @ 22:49:56
Tjohejsan hopp allihopa!
I'm Back! Efter 3 veckors resande i UNDERBARA Thailand är jag nu hemma i kyliga sverige :) Det känns bra att vara hemma men jag saknar redan thailand... Jag kommer inte berätta så mycket om min upplevelse eftersom att det trots allt inte är det Makeup Is Art handlar om. Jag har dock verkligen shoppat loss så jag kommer göra en video där jag berätta lite om allt jag köpt och priser och sånt!

Ifall ågon av er ska åka till thailand så kommer jag berätta vad du MÅSTE prova och vad du MÅSTE låta bli att köpa. Helt enkelt Do's and Dont's.
Här har vi en bild på det jag köpte i skönhetsväg!



XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Vill du ha din klänning på Nelly i Top 100?

Jag kan hjälpa dig!



Allt jag vill är att du rösta på mitt bidrag på facebook sen länkar jag din klänning överallt!!



Gå in på min blogg o läs mitt senaste inlägg för o rösta!

http://galenflikka.blogg.se/



Hoppas vi kan hjälpa varandra :)

2011-06-28 @ 12:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback