Header!

Skrivet 2011-03-31 @ 21:01:57
Jag har ett litet problem... Jag har skapat en header men jag har ingen blekaste aning om hur jag skulle ska sätta in den!! En kompis till mig sa något om att sätta in den under "header" i stilmallen men min stilmall är så galet komplicerad så jag har ingen aning om vart jag ska sätta in HTML koden!
Jaja tänkte bara visa er mitt mästerverk (not) lite snabbt!
Jag har redan visat att jag inte är så bra på det här med teknik så fråga mig inte varför bilden blev så liten :P
XoXo

Kommentarer
Postat av: Selma

Bilden blev så liten eftersom du inte gjorde inställningen att få den större xD

2011-04-01 @ 16:06:16
URL: http://semlansbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback