Igår testade jag en helgalen sak! Jag läste i någon tidning att äppelcider vinäger i håret tydligen var jätte bra! Det skulle bli strålande och skinande enligt dom...

Jag var väldigt skeptisk i början för att jag vet att det är ett ganska starkt medel som torkar ut, men men. Jag beslöt mig för att prova det ändå.



Jag måste säga att jag belv CHOCKAD över resultatet!

Mitt hår var så glansigt att jag inte kunde tro mina ögon. Och det hade volym och var verkligen precis så som jag ville att det skulle vara!

Men... det finns såklart några negativa sidor också:

Det luktade förfärligt!  Riktigt Gross.

Och det höll bara i några timmar. När jag vaknade upp idag (ca 20 h efter behandlingen) så var mitt hår fett och såg smutsigt ut. Det hade dessutom en liten svag doft som var kvar från äppelcidervinägern :S

Det är ett bra trick om du behöver fantastiskt hår NU. Typ inför en fest eller liknande. Men defenitivt ingenting att göra till vardags! Satsa på bra hårinpackningar som återfuktar håret. Mer om det imorgon!

XoXo
Julia

Ps: fortsätt komma med förslag till videos! Jag älskar att höra era åsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback