Nagellacks Trend - Våren 2011

Skrivet 2011-03-10 @ 21:32:30
En lista över de hetaste trenderna Våren 2011 när det gäller naglar!

Nr1.

Grått! Helst mörkare nyanser (tänk järn). metalliskt eller créme spelar ingen roll! Kör på det du tycker är snyggast.


Mitt egna IsaDora smokey grey nagellack!


Nr2.

Alla former av bruna nagellack! Helst ljusare som matchar din hudfärg men även riktigt chocklad bruna är hett i sommar.

Essie topless and barefoot är en "måste ha" nu till våren och sommaren.


Nr3.

Taupe är som en blandning av de 2 ovanstående. Grått+brunt=HETT!

You don't know jacques från OPI är ett riktigt snyggt matt nagellack!



Nr4.

Pastel! Kan det bli mer vår? I år är det allt från babyrosa/blått till lavendel som gäller.

Jag älskar OPI's Done Out In Deco!



Här är det helt enkelt upp till dig att välja vilken pastel färg du gillar mest!


XoXo
Julia

OBS! Alla bilder kommer från Google och jag äger inga rättigheter till någon av dom

Kommentarer
Postat av: Rebecca

underbara färger! och vilka fina naglar du har :)

2011-03-10 @ 22:13:02
URL: http://fashionsmashion.webblogg.se/
Postat av: Julia C

Rebecca: Jag önskar att jag kunde säga att det var mina naglar! :S Mina är inte ens i närheten av lika bra omhändertagna!

2011-03-11 @ 15:42:08
URL: http://makeupisart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback