Dagens Makeup! - Arabisk

Skrivet 2011-05-13 @ 19:48:01
Halloj!
Dagens makeup är inpirerad av MissChiveous Arabiska sminkvideo som du kan kolla på här!
Jag valde att göra den med en liten egen twist så den ser inte exakt i ut som hennes eftersom att det inte var mitt mål!
Jag gjorde ett misstag den här gången. Jag använde en svart bas för att få ögonskuggorna mörkare. Men eftersom att jag använde 100% matta ögonskugga blev det svårt att bygga upp kontraster! Så om du provar detta så rekommenderar jag att göra samma look fast med skimmer eller att strunta i den svarta basen.
Trots det blev jag ganska nöjd!
Vad tycker ni?
Denna sminkning passar på alla ögonfärger men främst blåa och bruna!
XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag säger bara en sak: WOW. alla som säger negativa saker till dig kan hålla käften. Du har äkta talang

2011-05-13 @ 19:51:53
URL: http://frukostolunch.devote.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback