Dagens Makeup!

Skrivet 2011-05-02 @ 17:55:58
Här kommer dagens makeup! Bara lite skimmer på ögonen och svart kajal på vattenlinjen! En klassiker ;)
Inget speciellt eller spännande men det kan vara intressant att se hur jag sminkar mig till vardags.
Lite roligt fakta: Jag kollade precis igenom min smink mapp på datorn där jag förvarar alla bilder på dagens makeuper (alltså bilder på mig själv) och jag har 1115 filer i den mappen! Jävlar vad jag gillar att ta bilder på mig själv... :P
XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Ja

Ett tips annars, be en kompis ett foto och skicka in

Bra sätt o synas

Jag värnar bara om dig

2011-05-02 @ 18:14:19
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

Jag hade inte alls planerat de så från i eftermiddags.Men så satt jag och tänkte, så kunde man göra. Dela upp de hela med din banner, så blir de ej så mkt text, så hinner läsarna få anderum



Jag vet ju att folk läser mkt blogg på kvällarna, bra tid att publicera



2011-05-02 @ 19:52:46
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback