Inledning: Bourjois Experiment!

Skrivet 2011-05-13 @ 16:33:22
Hejsan!
Jag ville bara tala om att jag inleder ett litet experiment här i bloggen. Jag fick nämnligen Bourjois So Laque Ultra Shine i färgen 40 Voilet Cotoure från en kompis i frankrike! Jag provade det idag och jag var helt förundrad!
Bourjois hävdar att det ska hålla i 7 dagar utan att förlora glans. Det ska innehålla vinyl vilket ska ge lacket en extra glansig effekt.
Jag kommer ta bilder på mina naglar varje dag i 7 dagar framöver. För att se om det verkligen är så som de säger. Sedan om 7 dagar kommer jag göra en hel recension samt lägga upp alla bilder jag tagit! Detta ska bli spännande...
XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vilken färg alltså

Så snygg

2011-05-14 @ 00:49:20
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback