MAC - Flighty

Skrivet 2011-05-03 @ 21:06:58
MAC har kommit ut med en helt ny unik spännande produkt! Nämnligen deras Big Bounce Shadows i samband med Flighty kollektionen.
Big Bounce Shadows är i stora drag en slags kräm ögonskugga som man kan bära ensamma eller som en bas för vanliga puder ögonskuggor. Konsistensen är nästan Mousse liknande men lite mer krämig och inte lika torr som tillexempel Maybelline Dream Mousse produkterna. Alla nyanser är otroligt pigmenterade och ska hålla väldigt länge.
Det finns hela 16 nyanser att välja mellan så jag garanterar att du kommer kunna hitta något som passar just dig!
Av dessa nyanser så tycker jag helt klart att dessa är värda att ta en närmare titt på:
Spread Your Wealth

En grönaktig olivfärgad nyans med guldigt skimmer som är sååå vacker!
Luxury Touch

En väldigt varm lila nyans med blått och rosa skimmer. Jag kan tänka mig denna mer som en bas för andra ögonskuggor.
Rich, Sweet
Perfekt för 1 minuts sotningar! På över hela ögonlocket och svart eyeliner. Klar!
Eller på www.temptalia.com
XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hoppas du mår bra

2011-05-05 @ 23:32:30
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback