OMG! Dark and Bright

Skrivet 2011-05-24 @ 18:01:10
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag gick förbi frisörsalongen Dark and Bright här i Malmö (på spångatan, typ vid monbijouskolan) och såg att de sålde en otrolig mängd fantastiska saker!!
Det första jag la märke till att dom sålde var Sleek Makeup vilket är ett märke som satsar på billiga produkter men med hög kvalitet! Det är många Makeup Artister som använder Sleeks produkter för att det har en så hög standard. Ett exempel är Samantha Chapman från Pixiwoo som introducerade mig till märket!
Ni kan inte ana hur jag bokstavligt talat hoppade av glädje när jag fick syn på det! Nu behöver jag inte åka på shoppingresa till London för att få tag på produkterna. Få reda på mer om produkterna här!
Det andra jag la märke till var att de hade ett litet sortiment av Benefit produkter! Say no more..... De hade bland annat kultklassikerna BeneTint och Box Powder! Tyvärr han jag inte lägga märke till priserna men jag antar att det inte är billigt... Läs mer om Benefit här!
Sista saken jag la märke till var att de hade ett gigantiskt set med alla Bobbi Browns penslar! Inget smink dock men Bobbi Browns penslar är kända för att vara otroligt mjuka och hållbara! De är dock lite för dyra för mig men är du rikare än jag kan du kolla in dom!

XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hej

Tack för berömmet



Nej den gåvan har jag inte tyvärr, de är en tjej saannis heter hon.

Varit med mig i alla mina bloggar



2011-05-26 @ 19:56:48
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: romi

OMG SLEEK! synd att man bor i sthlm :´(

fast det är väl dubbla pris där? :P

EBAY FTW! xD

2011-05-30 @ 23:02:42
Postat av: chantelle Nabi

Tack för ditt inlägg av våra produkter på Dark&bright Haircare! Om du är intresserad av att handla så Erbjuder vi dig 20%rabatt på allt i butiken!



MVH DARK&BRIGHT Haircare

2011-10-03 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback