Video: Hur man applicerar lösögonfransar

Skrivet 2011-05-22 @ 19:55:26
Jag tänkte att det var bra om jag laddade upp en video där jag visar hur man applicerar ögonfransar på bästa sätt! Så i framtiden slipper jag visa det i varje tutorial utan kan bara referera till denna video.
Produkter använda:
E.l.f Small Angled Brush
MAC Carbon Eyeshadow
Duo Adhesive
Såhär gör du:
Måla på eyeliner
Böj Ögonfransarna och applicera mascara
Sätt limm på baksidan av förpackningen
Doppa fransraden i limmet.
Låt det torka i ca 30 sek så att det blir lagom klibbigt och fastnar ordentligt.
Resten ser du i videon!
Hoppas att du lärde dig något!
XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Makla

Gud vad bra och tydligt du förklarade! Tack!

2011-05-22 @ 20:38:10
Postat av: kaffehörnan

Du är bra på detta



Ha en fin dag

2011-05-23 @ 09:01:49
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback