CoverGirl Trublend whipped foundation!

Skrivet 2011-11-17 @ 20:20:14
Idag fick jag en överraskning i brevlådan! Nämnligen min CoverGirl TruBlend foundation som jag beställde för ett tag sedan via Ebay.


Jag tycker att denna foundation känns otroligt bra! Konsistensen är väldigt tjock men den smälter in med huden och lämnar ett otroligt naturligt resultat. Denna foundation har en väldigt matt finish men den lyckas på något sätt ändå se naturlig ut.

Konsistensen är väldigt len på ett sätt som liknar Primer väldigt väldigt mycket. Jag skulle vilja kalla det en primer fast med hög täckande förmåga.

Om man applicerar den med händerna eller en fuktig svamp kan man få ett väldigt lätt täckande resultat men om du använder en pensel, eller applicerar produkten i flera lager, kan du definitivt bygga upp den till en högt täckande resultat.

Jag kommer såklart lägga upp en hel recension på min Youtube Kanal och även här på bloggen när jag lär känna denna foundation lite bättre.














Detta känns som den perfekta vinter foundationen för mig eftersom att den täcker lagom mycket, den är helt matt och den är lagom ljus för min hy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback