Graphic Eyeliner

Skrivet 2011-11-26 @ 18:29:06
Detta är vinterns antagligen hetaste trend som sågs överallt under hela MBNYFW F/W 11 tidigare i år.


Det är nämnligen grafisk eyeliner. Alltså eyeliner i väldigt kreativa coola former som man aldrig någonsin skulle få för sig att bära offentligt.


Detta är min version av denna populära looken, men variationerna är oändliga! Jag valde att lägga till lite vitt för att göra kontrasterna större.


Förhoppningsvis kan ni även se hur jag målade några av ögonfransarna vita för att göra kontrasten mellan vitt och svart änu tydligare!









Oftast när jag gör dessa galna grejer, brukar jag bara göra det på ett öga och sedan lämna resten av mitt ansikte utan smink!

Så därför hade jag tänkt visa er lite exklusiva Behind The Scene bilder på hur hela mitt ansikte ser ut när jag går ner för att äta middag, efter att jag bloggat!

Min familj är så van vid att se mig på det här sättet nu, så de reagerar knappt. Men visst ser det ganska roligt ut?






Hoppas att ni gillar det!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar det! Väldigt kreativt

2011-11-26 @ 21:34:49
Postat av: kaffehörnan

Vilket stort jobb du gjort,så kreativ alltid

kram

2011-11-28 @ 21:37:26
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback