På Naglarna! - GULD GLITTER

Skrivet 2011-11-29 @ 21:00:49
Här är mina naglar!

Jag har applicerat ett tunt lager genomskinligt nagellack och sedan doppat dom i en burk med glitter (finns på Panduro Hobby eller liknande). Sedan blåste jag iväg allt överflödigt glitter och applicerade typ 12 lager överlack! :)


Det enda dumma med att använda glitter är att det hamnar ÖVERALLT! Jag har verkligen glitter i hela min lägenhet nu. Men enligt mig är det värt det. Vad tycker ni?



Alla ni som någonsin provat att fotografera glitter vet ni hur omöjligt det är att fånga skönheten på bild. :(





Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Är det glitter Julia *ler

Supersnyggt är det

2011-12-02 @ 00:17:19
URL: http://kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback