Beauty Tag!

Skrivet 2011-10-10 @ 21:59:52
1. Vilken är din nuvarande favoritfoundation?
Jag är förälskad i Cliniques Even Better Foundation. Helt fantastisk kvalitet!

2. Favoritconcealer?
15 Concealer Palette från Ebay! Sjukt bra värde för pengar.

3. Din åsikt om lösögonfransar?
Jag gillar att ha möjligheten och jag tycker verkligen att dom kan höja en medelmåttig look till skyn men jag tycker att dom är ett helvete att applicera och det tar sjukt lång tid. Klicka här om du vill veta hur jag gör!

4. Slänger du din maskara efter tre månader?
Haha nej... Jag brukar slänga dom när dom blir till cement...

5. Vilken är din favoritmaskara?
Maybelline colossal eller Max Factor 2000 Calorie. IsaDora's mascaror är också sjukt bra.

6. Vilken är din mest älskade ”multi task”produkt?
Antagligen Eclipse Concealer Palette igen eftersom att man kan använda färgerna som rouge, concealer, foundation, ögonskugga och det finns correctors och highlighters vilket är bra att ha.

7. Använder du någon primer?
Såklart! Det borde hela mänskligheten göra. Jag är förälskad i E.l.f Mineral Eyeshadow primer som är galet billig och sjukt bra. När det gäller face primer använder jag ingen för tillfället.

8. Favvomärke rent generellt på makeup?

MAC!

9. Vad är namnet på din favoritögonskugga just nu?
Too Faced Honey Pot (jag säger bara, wow...)

10. Favvoläppstift?
Många! Men Maybelline Color Sensational i färgen Galactic Mauve (en awsome lila färg) är nog min absoluta favo för hösten!

11. Favvoläppglans?

E.l.f Super Glossy Lip Shine i färgen Goddess

12. Favvoblush?

E.l.f Blushed / Bronzed Compact

13. Nämn tre favoriter inom billigare ”drugstore”make up-saker?
Wet 'n' Wild's ögonskuggor, E.l.f Mineral Eyeshadow Primer och Maybelline Dream Mousse Concealer.

14.Nämn tre favoriter inom dyrare ”high end”make up-saker?
Clinique Even Better Foundation, Samtliga MAC ögonskuggor, Too Faced Natural Eye Palette

15. Om du bara fick använda tre makeup-produkter resten av ditt liv vilka tre saker skulle du välja?
Foundation, concealer och min ögonbrynskugga från Wet 'n' Wild!

Favoriter bland ansiktsprodukter:

Rengöring: Neutrogena Visibly Clear 2 in 1
Toner: Deamons and Angels Toner

Ansiktssmörj (kräm/olja/serum): -

Ögonkräm: -

Peeling
: Hemmagjord med citron och socker! Klicka här för att se hur jag gör!

Mask: Neutrogena Visibly Clear 2 in 1 eller Hemmagjord!
Det vart allt! Ni får gärna göra er egen version!

Kommentarer
Postat av: anonyyym

1. använder inte foundation :P

2. använder inte heller concealer

3. äslakr lösögonfransar, men som sagt så tar det mkt låång tid

4. nää, aldrig! använder dom tills dom e helt sluut

5. isadora telescopic explosion, maybeline ona lash? tror ja den hette, och yria från yves rocher

6. äger ej nåt sånt

7. nää

8. tycker det finns många bra märken, men bäst e nog maybeline!

9. gillar nte ögonskugga, passar nte mej

10. me no like :(

11. LIPSMACKER!!!

12. från yves rocher...

13. ???

14. MAC, too faced och???

15.läppglans, mascara, och kajalpenna/eyeliner (det e ju faktiskt det ända sminket ja använder tyyp ;P)

Rengöring: Neutrogena visibly clear 2 in 1

Toner: nothing

ansiktssmörj: ...

ögonkräm: ...

peeling: JULIAS HEMGJORDA ;P älskar dej JULIA!!! <3

mask: Neutrogena visibly clear 2 in 1



2011-10-22 @ 16:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback