Hejsan!

Detta är sjukt inspirerande. Smink som inte är klassiskt vackert utan bara konstnärligt, abstrakt men ändå helt bedårande. Jag älskade sminket på Vivienne Westwoods modevisning under Paris Fashion Week i år.


MAC sponsrade visningen vilket innebär att alla produkter som användes kommer från www.MACcosmetics.com


Produkterna de använde var följande:

Old Gold Pigment
Chrome Yellow Eyeshadow (dock inte på bilden under men på vissa andra sminkningar från visningen)
Chromagraphic Pencil i färgen Genuine Orange
Orange Eyeshadow (Pro? jag har inte sett den i deras vanliga sortiment)
Vino Lip Liner
Studio Fix Pastels i Shivering White



Jag hoppas att ni gillar sminket lika mycket som jag även om det är lite udda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback