Heta nagellacks trender för hösten!

Skrivet 2011-09-05 @ 19:48:35
Hej hopp!
Jag tänkte att några av er skulle vara intresserade av en samanfattning på de hetaste trenderna när det gäller naglar för hösten 2011!


Nr 1. Matt Finish

Nagellack med helt matt finish har varit trenden på modevisningar under hela Fashion Week veckan! Du skapar den genom att köpa ett special nagellack som torkar matt eller så kan du göra som jag och köpa ett matt överlack som du kan applicera över vilket nagellack som helst och få en matt finish! Jag använder ett från E.l.f som funkar hur bra som helst och som bara kostar runt 15 kr!!


Nr. 2 Emerald Green!

Väldigt mörka gröna nyanser som nästan drar mot smaragd har vi sett otroligt mycket på olika klänningar vid gala events. Här är några av de vackraste från Golden Globes 2011!

Samma färg är även sjukt hett på naglarna! Här är min absoluta favorit! Nagellack märket Nubar släppte aldelles nyss en hel kollektion dedikerad till denna färg! Massvis med olika toner och finishes gör kollektionen spännande trots att den egentligen bara består av 1 färg! min favorit är nyansen Forest (längst ner i högra hörnet)!

Nubar Nail Lacquers 15ml - Going Green Collection
Nr. 3 Nude!

Jag förstår om ni börjar bli trötta på mitt eviga tjat om detta lack men i höst finns det inte mycket som kommer att vara lika eftertraktat som helt hudfärgade naglar! Ni vet redan hur mycket jag älskar Essie Topless and Barefoot?



Nr. 4. Metall!

Oj oj oj... Now we're talking! Matelliska färger är inte bara en trend inom ögonskugga och kläder utan också på naglarna! Allt från brons till metalliska gråa färger blir perfekt! På bilden ser ni MAC's Limited Edition nagellack vid namn "Very Important Platinum"
www.kittennail.co.uk



Kommentarer
Postat av: J.

Jätteroliga trender, framför allt den matta trenden, känns lite nytänkande och annorlunda sådär.

2011-09-06 @ 20:43:55
URL: http://beautymadefun.blogspot.com/
Postat av: kaffehörnan Tävling värde 3000 kr

Bara jag, hoppas du mår bra

2011-09-06 @ 22:37:58
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Ellie

Jätte häftigt med elf nagellacket!

2011-09-07 @ 19:56:28
URL: http://makeupellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback