Dagens Makeup! - Skolfoto!

Skrivet 2011-09-15 @ 18:32:55
Hej hopp!

Idag var det dags för SKOLFOTO! Det här är sminket jag bar, MEN, tänk på att bilderna är tagna efter 10 timmar + 1 timme intensivt träningspass!

Jag använde mig av Too Faced Natural Eye Eyeshadow palette som du kan läsa mer om här! för att skapa ögonmakeupen.

Velvet Revolver och Sexpresso för definitionen. Nude beach som glittret över en bas av highlighter färgen i
Wet 'n' Wild Ultimate Concealer! Sist men inte minst: Heaven som highlight!


Övriga Produkter:

Ansikte:
Clinique Repairwear Foundation som du hittar en recension på här!
E.l.f Tone Correcting Concealer som du hittar en recension på här!
E.l.f Complexion Perfection
E.l.f Bronzer/Blusher Duo
E.l.f Healthy Glow bronzing powder i färgen Luminance (Highlighter)

Ögon:
Wet 'n' Wild Eyebrow Kit
E.l.f Waterproof Eyeliner Pen
L'oreal Explosion Mascara
















På läpparna hade jag E.l.f's Super Glossy Lip Shine i färgen Goddess men nu har jag bara läppbalsam!



Kommentarer
Postat av: D E M I S W E D E N

sv; jag också!:)

Shit,du är helt grym med smink!

2011-09-19 @ 21:51:49
URL: http://demisweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback