Top 3!

Skrivet 2011-12-03 @ 23:24:10
Glad Helg Allihopa!


Jag fick denna idén av en fanastisk Beauty Vlogger på youtube vid namn CarahAmelie03! Hon gjorde en video där hon visade sina topp 4 produkter som hon absolut måste ha i sin kollektion vid alla tillfällen, men jag kom bara på 3 stycken så jag väljer att berätta om dom ;)


Jag tänkte att jag skulle haka på konceptet och göra ett litet inlägg där jag visade er mina Topp 3produkter!


OBS! Tänkt på att dessa produkter inte är de "basic" produkterna som jag måste ha för att känne mig fräsch och sminkad utan dessa är bara de produkterna som jag tycker är överlägset fantastiska i sin kategori!





E.l.f Makeup Mist & Set


Jag kan inte förklara för er hur stor skillnad denna spray gör på mitt smink! Allting ser mycket bättre ut, det känns mycket bättre och det håller mycket bättre genom hela dagen!





Urban Decay Primer Potion


Världens mest sålda Primer för ögonskugga! Det är lite sjukt hur mycket skillnad det gör egentligen... Färgen blir MYCKET mer intensiv och håller mycket längre. Jag köpte den från www.HQhair.com med gratis frakt och för samma pris som den kostar i U.S.A!


Rimmel Moisture Renew Lipstick



Hur många gånger har jag snackat om dessa läppstift på denna blogg? Alldelles för många... men jag kan inte hjälpa det! De funkar helt enkelt perfekt för mina behov.


Jag hittade ett inlägg där jag visar hur läppstiftet ser ut på mina läppar! Det är faktiskt det första Dagens Makeup inlägget jag gjorde någonsin! Klicka här för att se det





Vilka är era favoritprodukter?




Kommentarer
Postat av: Blowfish

Hej! jag har följt din blogg i ett halvår kanske, ja gillar den skarpt. Gick tillbaka i ditt arkiv nu och såg att du var 13 år när du började. Är du bara 14 år nu?!

2011-12-06 @ 11:24:27
URL: http://blowfish88.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

en lysande idé, jättekul att se klippet

2011-12-06 @ 15:55:06
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Blowfish

Sv: Jag trodde aldrig du var så ung. Du är så begåvad! Och du skriver hur bra som helst, och du ser ut att vara i min ålder, vilket är 23. :)

2011-12-06 @ 21:45:52
URL: http://blowfish88.blogg.se/
Postat av: Osse

http://www.hqhair.com/urban-decay-eyeshadow-primer-potion-original-11ml/10455870.html?s=Urban+Decay+Primer+Potion

Är det denna?

2011-12-07 @ 19:04:46
Postat av: Julia C

Osse: Ja det är den! Fast den du visade är i en större förpackning med smartare tub istället för "doe foot applicator" som den vanliga har :)

2011-12-08 @ 10:39:25
URL: http://makeupisart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback