Nyår! - Mörka tider

Skrivet 2012-01-01 @ 15:50:37
GOTT NYTT ÅR! :D

Vem är redo för lite drama på nyår!?
Jag kände för en riktigt mörk, dramatisk sminkning och hudfärgade läppar (som jag dock inte hade när bilderna togs) med tanke på det kalla vädret ute
.
Jag använde min Inglot 434 Ögonskugga, MAC's Carbon och en silvrig ögonskugga samt vit i innre ögonvrån. Sedan var det bara väldigt mycket svart kajal på vattenlinjen och flera kilo mascara som gällde.

Hoppas ni hade en trevlig nyår och jag önskar att ni alla får det bästa året någonsin, 2012!
















Gott nytt år!




Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hej du

Du väljer alltid rätt sminkning, du gör de kalasbra

2012-01-01 @ 21:41:48
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback